Åpningstider

Det er mulig å sitte i klubben utenfor åpningstidene, men servering er kun innenfor bemannede tider:

Mandag:
Tirsdag:
Onsdag:
Torsdag:
Fredag:
Lørdag:
Søndag:

Sosiale medier

Følg klubben på facebook og instagram!

Klubben er Samfunnet sin kafé og kaffebar!

Klubben er et koselig og uformelt sted med en avslappet atmosfære. Her kan du velge fra et rikt utvalg kaffe og drikke med servering av mat. Driftet av frivillige på Samfunnet, kan klubben tilby gunstige priser og god stemning! Klubben ligger i andre etasje på samfunnshuset, rett over bodega-inngangen. På sommerhalvåret kan man i tillegg nyte sola på pergolaen!

Hva skjer i klubben?

Klubben er et fint samlepunkt på Samfunnet! Jobb med skole, vær sosial og spill ett av klubbens mange kort- og brettspill eller les en bok fra bokhylla. Mange lavterskel arrangementer som arrangeres av studentsamfunnet, som paint and sip, debatter og tirsdagspåfyll . Klubben er også et populært sted hvor mange kor avholder sine intimkonserter!

På festkvelder er det mulighet å sitte i klubben helt fram til festkveld-start med ekstra gode priser. Har du billett til festkvelden kan du også slippe køen og bli sluppet inn direkte fra klubben!

Mat og drikke

Klubben har et bredt utvalg av kaffe, drikke
og en rullerende ukes-meny!

Oppdatert meny med prisliste kan du se her.